Starship
It's complicated. Hahaha
Friday 6 June 2014 • 13:25 • 0 comments

Assalamualaikum! Hey ho! Berhabuk sudah blog ku ini. 5 bulan lebih kena tinggal tak berusik, hahaha :P Let it be then. Kesah pulak :P

Okay, nak cite apa tadi? Urm.. Well, ni first entry untul 2014. Hahahaha. Lawak en? Serious malas nya nak update dulu :P Hoho. Sekarang ni cuti pun dah nak habis~ Tak tahulah apa nak jadi. Homework pun tak siap. Ahahaha :P So, recap sepanjang 5 bulan lebih 2014 dah berlalu? Bismillahirrahmanirrahim.

Well, January started off to be a good month. I guess? Duduk sebelah Fata tahun ni. hahahaha. Budak ni urm.. Bolehla. Dia gila, lawak, matured, tak matured, comel, pandai. All in the same person and all can be phrased in a moment :P Hehe. Kalau cikgu tak de selalu sangat cerita pasal D.O ke Luhan ke Fanfic ke apa-apa je la. Hahahah Tapi selalunya EXO la. Tapi budak ni hebatt.. Homework selalu siap. Awal je dia siap. Ya Allah, memang sangatlah jealous dengan attitude dia. Patutlah pandai. Hmm TT_TT

Then, I was acquainted to be a Domino's School Support Program member or now known as KUMA which stands for Kelab Usahawan Muda. Yes, this year the association is a legal one. Peace. Kerja jual pizza hampir setiap minggu. Nak kata seronok tu seronok lah jugak jalankan muamalat. Pergh, tapi pening fikir pasal business kau jangan tanya aku =..= I don't have otak business yoww.. My brain is not for productive things and jual-jual. Maaf. Cane ah? Bukan aku tak leh fikir tapi aku tak boleh dengar lectures yang panjang. Pastu, aku tak dapat nak relate dan speculate benda tu. Hoho. Jadi, kesianlah dekat kawan-kawan seperjuangan aku yang lagi 3 orang tu Husna, Ainna dengan Najwa tolong fikirkan. Sorry beb. I can't think. I just dunno why then TT_TT

Hmm.. Apa lagi? Oh yes, this year. Dorm Kauthar~ Hehe. Havoc gila kott dorm ni. Tak payah tahu lebih-lebih yang pastinya dorm ni ohsemm :3 Then, tahun ni aku jadi 3K kelas 2F YANG LAWA TUH. Ya Allah, aku ni dahlah malas bertugas. Entah macam mana boleh jadi pun tak tahu TT_TT Nak kata busy tu tak la jugak. Tapi entahlaaa :P Hahahahaha Rasa tanggungjawab tu adalah. Belajar kan Form 2. Adehh :P Lagi lagi apa? Urmm.. Pastu tahun ni aku nak kata busy tu tak pun. Rilekk je sebab hahahah entahlah. Tak rasa pressured ke apa ke. Biasa biasa je.

Oh yes, tahun ni aku punya akademik jatuh siket. Alhamdulillah. Tapi ni paling teruk ah dalam sejarah exam. Hahahah. Aku banyak main ah tahun ni. Nota pun malas nak buat. Aish, doakan aku jadi rajin ea? Hehe. Oh! Tahun ni aku antara calon yang diberi pilihan nak dapat biasiswa daripada Yayasan Khazanah ke tak. Hoho. Aku mohon. Kalau aku dapat biasiswa ni dia tanggung aku masuk Marlborough College Malaysia dekat Nusajaya, Johor. Tapi ada ujian dia la. Aku pun cam urm.. nak ke tak nak ke tak ke nak ke tak? Hahaha Aku malas sejujurnya :P

So, in the end aku hantar je borang tu :P Hantar, pastu dia suruh aku buat ujian. Dia cam ujian IQ kott. Camtula. Ada set untuk soalan Math, English dengan IQ test aku rasa. Ada gambar gamabar. TAHU TAK SEMUA NI KAU KENA SIAP DALAM MASA 24 MINIT? Melampau tahu tak? =..= Math tu aku banyak tinggal soalan. Soalan dia tak la susah. Tak senang jugak. Biasa je. Ada yang boleh ada yang tak. So, aku pun redho dengan soalan Math yang aku tak jawab tu :P huhu

Pastu tetibe tup tup dapat tahu aku terpilih pergi saringan seterusnya. Kena pergi kem waktu cuti. 4-6 Jun.  Hahahaha Okay, tak de la. Tapi aku cam tak nak ah pergi. Aku takut tak sempat solat kat situ sebab dia punya jadual dia macam agak pack la sepanjang kem. Aku tengok nak jama' qasar pun tak sempat. Huhu takpela. Aku harap aku buat pilihan yang betul. Tapi sebenarnya sayang kott aku lepaskan peluang tu. Tapi nak buat cane, nasi dah menjadi bubur TT_TT Sebab sekolah tu sekolah elit. Silibus 100% ikut UK sana. Sekolah sampai Form 4 je tapi. hahaha tak pela. Sebab aku tak tahu mak aku dah isi borang dia. Dah hantar application lagi. Allah, aku pun dah macam =..= TAK PELA. Tapi masa kem tu ada interview. Aku nak jawab interview dia! Waaaaa TT_TT So, sekarang aku sedih. SANGATT. Tak pe la~ Klaaa. tu je kott


Assalamualaikum :3



SOME WORDS!


Welcome to my paradise. What do you want in here? Okeh, steal anyhting what you can steal. bold italic underline strike

Profile
Stuff
Tagboard

example CBOX;

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: YOUR NAME