Starship
Tick Tock....
Saturday 8 September 2012 • 05:38 • 0 comments

                  Tumblr_m9ze17imeq1qm01p7o1_500_large

Assalamualaikum...

Tinggal lagi 2 hari lagi nak UPSR.Sedar tak sedar,kan??Memang gilalah.Tadi,budak Tahun 6 SEMUA minta maaf dekat cikgu.Memang gila menyesalalh masa tu.Taku t gila kalau tak dapat 5A.Masa salam Guru Besar,saya dah nangis dah.Awal-awal lagi daj nangis.Masa tu,memang ramai gilalah nangis.Lepas dah habis nangis + salam cikgu,cikgu suruh adik-adik junior kitorang salam kitorang.Memang sebak gilalah masa tu.Budak perempuan dah banjir dah.

Masing-masing semua hilang kemachoan mereka sebab menangis.Alah,sekali-sekala.Then,kitorang minta maaf anta Tahun Enam.Masa tu sampai ada yang berpeluk.Yang peluk saya paling lama,minah ni : Nurul Ardini Abdul Hafiz!Sayang dia.Dia kata "Zyrra,aku sayang kau.Nanti dapat 5A taw!"Wah!Sebak gila.Wa nak nangis,boleh??

Okay,tolong doakan saya dan semua rakan-rakan Tahun Enam dapat 5A.Kerjasama awak semua amat dihargai.Kepada calon UPSR,PMR,SPM dan STPM saya nak ucapakan Good Luck!Buat yang terbaik,taw awak.Saya harap awak berjaya dunia akhirat.

                                                28 de Julho de 2012

Baca tu.Okay,nak pergi study(Okay,ayat bajet)

Nanti sekolah saya buat lawatan pergi Cameron Highlands.Abang saya yang baik hati bagi saya pinjam kamera Cannon 500D.

                                                
Kamera yang macam nilah.Thank you,Abang!Sayang Abang!!! :)
Assalamualaikum...

SOME WORDS!


Welcome to my paradise. What do you want in here? Okeh, steal anyhting what you can steal. bold italic underline strike

Profile
Stuff
Tagboard

example CBOX;

Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: YOUR NAME